Skip to main content


KSK 202 PERKHIDMATAN SOKONGAN PELANGGAN

Ø      Perkhidmatan pelanggan ialah kebolehan organisasi dalam penyampaian produknya kepada pelanggan.
Ø      Kebanyakan organisasi formal mempunyai Piagam Pelanggan masing-masing, yang menjanjikan komitmen dari aspek kualiti perkhidmatan bagi skop produk yang ditawarkan.
Ø      Perkhidmatan pelanggan yang cemerlang mestilah bercirikan mesra pelanggan.
Ø      Technical Support merupakan tempat rujukan bagi para pelanggan.

Ø      Tujuan utama menyediakan Technical Support agar pelanggan tidak lari khidmat yang diberi.

APA ITU KUALITI?

Ø      Memberi perkhidmatan terbaik.
Ø      Memberi perkhidmatan yang menepati kehendak pelanggan.
Ø      Memberi perkhidmatan yang memberi kepuasan kepada pelanggan.

CIRI-CIRI KUALITI PERKHIDMATAN PELANGGAN


Comments